torsdag 4. juli 2013

Te

Jeg er veldig glad i te og drikker som regel et par kopper om dagen. På jobb blir det som regel Lipton eller Earl Grey, mens hjemme blir det mye bedre te.

bloggtreffet i Haugesund fikk vi to goodiebager fra Amundsen Spesial. I den ene var det blant annet vareprøver på te. I forleden koste jeg meg med vareprøven på denne fra Whittard:

 

Den var utrolig deilig! Frisk og fruktig. Og i en vakker kopp, så smaker det enda bedre.

 

DSC_0034pic

 

 

Vi fikk også hver vår boks med te, jeg var så heldig at jeg fikk denne:

 

Den er fantastisk god! Det blir som regel en kopp eller to hver eneste kveld. Min bedre halvdel liker den veldig godt han også. Det koster 89,- for en slik boks, og det er virkelig ingenting å si på prisen ifht hva man får av smak. Og når man kun trenger 1-1,5 teskje med pulver i en tekopp, da blir det utrolig mange kopper på en boks. Anbefales på det sterkeste! I løpet av sommeren havner nok denne i hyllen vår:

 

Jeg gleder meg allerede! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for en tilbakemelding! :)