fredag 27. september 2013

Hagens grøde

Jeg har ikke fått plantet så mye i hagen som jeg hadde tenkt til i år, men det jeg har plantet er jeg derimot veldig fornøyd med.

DSC_0136

Vakre, vakre farger på agastachen.

DSC_0139

Det kom aldri bær på jordbærplanten i år.

DSC_0197

Ikke trodde jeg den hadde vokst noe særlig heller, helt til jeg gikk på nedsiden av terrassen og dette synet møtte meg (da flirte jeg godt).

DSC_0194

Nydelig farge på correopsisen.

DSC_0202

Riddersporen ble fantastisk fin i år!

DSC_0204

 

DSC_0206

Dillen jeg har sådd skal jeg høste, gleder meg!

DSC_0209

 

DSC_0211

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder. Fargene på de to første er bare suuuperskjønne :) Takk for besøket hos meg i dag, eplehagen brudebildet er tatt i er storesøsters. Sikkert enda finere nå med alle epletrærne fulle av epler <3

    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Vakre bilder, er det 70-300 linsen du har brukt her? Den jordbærplanten var bare priceless, måtte flire jeg også da jeg så bildet:)
    Jeg er ikke noe utpreget hagemenneske og planter sliter jeg skikkelig med. Så hos oss går det i frukttrær, som er fabelaktig fine når de blomstrer, og bærbusker. Og Rhododendron - som har spredd seg som et virus rundt i hagen siste årene. Er fine når de blomstrer de og;)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!
    De likte jeg veldig godt - kan nesten kjenne blomsterduften i nesa!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en tilbakemelding! :)