søndag 15. september 2013

Deilig helg

Etter ferien var over i slutten av september, har det vært full fart omtrent hver eneste helg. Denne helgen har vi ikke hatt noen planer, og det har vært utrolig deilig. Huset er rent og pent, ungene har lekt med venner og kost seg, jeg har bakt deilige rundstykker på slump og så har vi hatt middagsgjester. Jeg har også rammet inn og hengt opp tekst fra Bengtgarden, som gjorde seg veldig godt på kjøkkenveggen. Det skal ikke større endringen til før jeg føler at jeg har fått nytt kjøkken.

IMG_4368

Rett før helgen kom denne nydelige puten fra Hviit i postkassen. Den er helskjønn! Puten bak kom tidligere i uken fra H&M Home. Vi har hatt de samme putene i flere år (!), nå er de stygge og vi er møkk lei dem, så flere skal byttes ut. Det blir deilig!

IMG_4359

Akkurat nå nyter jeg stillheten i huset. Ungene har sovet i flere timer, katten sover i sofaen ved siden av meg og mannen er på øving. Ute er det 12 grader, vinden hyler rundt hushjørnene og bladene fyker av trærene. Her inne er det varmt og deilig, og på kjøkkenet er det finfin stemning med telys.

IMG_4387

 

IMG_4388

 

IMG_4389

I morgen begynner en ny uke spekket med aktiviteter, foreldremøter og puslerier. Ha en strålende uke!

(Snapshotsene er, som dere ser, av varierende kvalitet, tatt med iPhone.)

2 kommentarer:

  1. Synes heller ikke det er så mye som skal til, de printene jeg hengte opp forandret inntrykket på veggen helt. (Og du; nå har jeg lagt ut link til de andre bildene også - om du vil sjekke ut de. Søndagsinnleggene mine blir ofte litt sene;)

    Ha ei god ny uke,
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Stilig print! Elsker den søte puten med fuglen på, nydelig!!! :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en tilbakemelding! :)